Doprava

Způsoby a ceny doručení

Způsob dopravy

Zboží je zasíláno přepravní kurýrní službou na dobírku či bez dobírky (při platbě předem). Zboží je dopraveno za první uzamykatelné dveře. Zboží je po dobu přepravy pojištěno.
Cena dopravy se odvíjí od charakteru vybraného zboží. Ceny jednotlivých doprav jsou:

  • Osobní odběr na prodejně v Hlučíně: 0 Kč

  • Naše vlastní doprava (jen Hlučín, Opava, Ostrava a okolí): 399 Kč
    Zboží rozvážíme vlastnímy vozy po těchto městech a jejich okolí (Hlučín, Opava, Ostrava, Frýdek - Místek, Bohumín, Havířov, Karviná, Orlová, Český Těšín, Třinec, Olomouc, Hranice, Bruntál, Jeseník, Rýmařov, Krnov, Fulnek). Do těchto okolních lokalit vozíme hlavně velké spotřebiče např. velké domácí kina, ledničky, mrazničky, pračky, sporáky, težké mikrovlnné trouby, televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky, boilery, klimatizace, sušičky, velké odsavače par.

  • Kurýr PPL: 139 Kč
    Touto dopravou je možné doručovat jakékoliv drobné zboží do 30 kg; NENÍ možné posílat: velké domácí kina (nad 30 kg), ledničky (i vestavné), mrazničky (i vestavné), pračky (i vestavné), sporáky (i vestavné), težké mikrovlnné trouby (i vestavné), televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky (i vestavné), boilery, klimatizace, sušičky(i vestavné), velké odsavače par.
    Doporučujeme vybrat tuto službu v případě, že se na doručovací adrese během dne vyskytujete (např. práce, manželka na mateřské dovolené, nemoc, příjemce v důchodu).

  • Kurýrní služba - rozměrné zásilky a zásilky nad 30 kg: 399 Kč

Převzetí zboží

  • U nás na prodejně
    Zboží je vám na požádání vybaleno a zkontrolováno. Zkontrolujeme, jestli je zboží kompletní a zda není nijak poškozené, a toto nám potvrdíte do předávacího protokolu. Věnujte kontrole dostatek času, po zaplacení a následném odvozu spotřebiče nebude již možné mechanické poškození reklamovat a zboží vracet. Poškozené zboží pak již není možné vrátit do 14 dnů dle zákona.
    Na naší prodejně je možné převzít jakékoliv zboží.

  • Dovoz naším vozem
    Zboží je vám na požádání vybaleno a zkontrolováno. Zkontrolujeme, jestli je zboží kompletní a zda není nijak poškozené, a toto nám potvrdíte do předávacího protokolu. Věnujte kontrole dostatek času, po zaplacení a odjezdu našeho vozu nebude již možné mechanické poškození reklamovat a zboží vracet.

  • Doručení Kurýr PPL
    V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte. Stejně postupujte v případě, kdy obal zásilky vypadá neporušený, ale vy slyšíte, že je zásilka uvnitř poškozená - např. sypání střepů, rachot úlomků spotřebiče. Pokud je vše v pořádku, výrobek přeberte a bezprostředně po jeho převzetí, nejlépe ještě s řidičem či jiným zaměstnancem společnosti PPL, zboží zkontrolujte a v případě poškození či neúplnosti sepište neprodleně zápis o poškození. Prosíme vás, abyste taktéž neprodleně informovali naši firmu telefonicky nebo emailem.
    Touto dopravou je možné doručovat jakékoliv drobné zboží do 30 kg; NENÍ možno zasílat: velké domácí kina nad 30 kg, ledničky (i vestavné), mrazničky (i vestavné), pračky (i vestavné), sporáky (i vestavné), težké mikrovlnné trouby (i vestavné), televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky (i vestavné), boilery, klimatizace, sušičky, velké odsavače par.

  • Kurýrní služba - rozměrné zásilky
    V případě poškození obalu zásilku nepřebírejte. Stejně postupujte v případě, kdy obal zásilky vypadá neporušený, ale vy slyšíte, že je zásilka uvnitř poškozená - např. sypání střepů, rachot úlomků spotřebiče. Pozor dejte zejména na popraskané polystyreny, zmačkané rohy obalu apod. Pokud něco takového nastane, buď zboží nepřebírejte, nebo dejte do zápisu při podpisu převzetí výhradu: Převzato s výhradou, poničený obal. Pod poničeným obalem často naleznete výrobek, který je zcela v pořádku. V případech, kdy je kromě obalu poškozen také výrobek, nám ale provedeným zápisem výhrady umožníte přepravu reklamovat, poškozený spotřebič vám poté zdarma vyměnit, nebo vám po vzájemné domluvě poskytnout slevu. Prosíme, věnujte převzetí trochu času. Často se jedná o nemalé částky a řádnou kontrolou, stačí 1-2 min, je možno předejít zbytečným nepříjemnostem. V případě igelitového průhledného obalu zkontrolujte jeho nenatažení či stav spotřebiče pod takto poškozeným obalem - může tam být škrábanec. Pokud je vše v pořádku, výrobek přeberte a bezprostředně po jeho převzetí, nejlépe ještě s řidičem či jiným zaměstnancem přepravní společnosti, zboží zkontrolujte a v případě poškození či neúplnosti sepište neprodleně zápis o poškození. Prosíme vás, abyste taktéž neprodleně informovali naši firmu prostřednictvím telefonu nebo emailu.
    Pozdě nahlášené poškození, např. následující den po převzetí, není možné uznat. Poškozené zboží pak již není možné vrátit do 14 dnů dle zákona.
    Touto dopravou je možné doručovat velká domácí kina, ledničky, mrazničky, pračky, sporáky, težké mikrovlnné trouby, televize s úhlopříčkou nad 81 cm, myčky, boilery, klimatizace, sušičky, velké odsavače par.

Způsoby platby

  • na prodejně - hotově/platební kartou - příplatek 0 Kč
  • naše doprava - hotově - příplatek 0 Kč
  • kurýr PPL a nadrozměrná přeprava - dobírka (úhrada možná hotově/platební kartou) - příplatek 0 Kč